dilluns, 26 de setembre del 2011

Avaluació inicial

Qué en penso?
(0 gens d'acord 10 molt d'acord)
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 0
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 10
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 10
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 0
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 0
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 0
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 5
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 5
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 5

Mapa de conceptes


 














Conclusions sobre l'avaluació inicial
Em sembla una bona eina per poder mesurar el meu aprenentatge quan finalitzi l’assignatura, Però sobre tot, m’ha agradat perquè m’ha fet reflexionar i sobre tot posar en dubte algunes de les idees que tinc; m’ha obert interrogants i per tant ganes de trobar respostes i això és una bona manera de començar.

5 comentaris:

  1. Hola Inés,

    la teva avaluació inicial m'ha deixat parada, perquè és molt extremista. És dificil que la realitat en la que estem inmersos, que és molt diversa i complexa, es pugui valorar amb valors tant extrems.

    ResponElimina
  2. Bona tarda Inés!
    M'he estat mirant la teva avaluació inicial i m'ha sobtat que posessis que el "canvi tecnològic determina el canvi social" ho valoressis amb un 5, amb què et bases per dir-ho? em refereixo que no estàs d'acord en que la tecnologia ha ajudat a millorar (generalment) la nostra vida i de rebot la nostra societat? sinó només fa falta comparar-ho amb d'altres paisos, per exemple amb el Tercer Món.
    M'agradaria que em donessis el teu parer.

    Gràcies per endavant!

    Núria

    ResponElimina
  3. Hola Aurora,

    T’agraïria que poguessis concretar una mica més en quin dels meus arguments creus que sóc extremista per poder donar-te el meu parer.

    Gràcies per col•laborar en el meu blog!

    ResponElimina
  4. Hola Núria,

    Evidentment que el canvi tecnològic repercuteix en canvis socials, però crec que no és l’únic factor que els determina, per això ho he valorat amb un 5.

    Un exemple: Quan jo era petita, a l’escola, totes les meves companyes de classe eren d’una mateixa nacionalitat. Avui, els nostres fills comparteixen aules i jocs amb nens de diferents cultures, llengües, colors, etc. No creus que aquest fet ha canviat la nostra societat?

    Un altre exemple: jo visc a les illes Canàries, i el fet d’estar allunyats de la península suposa que no tenim el mateix accés a alguns recursos que la gent que viu a la península. No creus que això també afecta el desenvolupament de la societat canària?

    No obstant, també penso que un i altra (canvi tecnològic i canvi social) es nodreixen mútuament, i que de vegades és el progrés social el que facilita el progrés tecnològic.

    Salutacions i gràcies per la teva aportació al blog!

    ResponElimina
  5. Hola Inés!

    T'he de dir que la teva avaluació inicial és de les que més m'ha impactat. Veure que solament has posat 0-5-10 hem fa pensar que ets una persona que tens les coses bastant clares, per això m'agradaria que em diguessis perrquè a l'afirmació "L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents" has posat un 0, en què et bases per posar aquesta nota? M'ha sorprès perquè jo he posat un 9 i vull saber el per què d'aquesta diferència...

    Salutacions!!

    ResponElimina