dilluns, 28 de novembre del 2011

Autoavaluació activitat 2.1

  • He seguit les normes d’enviament de l’informe, respectant data de lliurament i nom, format i pes del document.
  • Considero que he estat clara en l’exposició de l’informe, que el document està ben estructurat, amb una bona presentació. Inclou índex automàtic i algun enllaç extern.
  • Pel que fa al cas que construït, segueix l’estructura dels casos kite “variables-entrevista” i és un exemple d’integració de les TIC per aconseguir aprenentatge significatiu.
  • He fet una bona correcta reflexió sobre el què són els models d’experiències i la seva relació amb l’aprenentatge significatiu, utilitzant conceptes del mòdul 3. He fet referència, per exemple, al problema (potenciar l’aprenentatge significatiu amb ajuda de les TIC), a la importància del context, a l’estructura de la història, al raonament basat en casos (RBC), a la importància del CONTEXT, als vincles i semblances entre casos de KITE i casos dels meus companys i el meu context personal i experiència pròpies, a la importància de la possibilitat de buscar i seleccionar casos que ens són familiars (vinculables als coneixements-experiència previs).
  • He reflexionat sobre el meu procés d’aprenentatge durant aquesta activitat, raonat i argumentat perquè penso que he fet un aprenentatge significatiu, basant-me en el canvi conceptual i en la construcció de models d’experiències.
  • He fet una anàlisi del paper de la tecnologia, fent referència, per exemple, al motor de cerca de la base de dades que permet seleccionar els casos en funció de determinades característiques o a l’avantatge de poder accedir a l’experiència dels altres sense limitacions d’espai i tems.
  • Sobre la meva comunicació i participació voluntària a l’aula, intento ajudar quan considero que puc donar a resposta a algun company que demana ajuda i penso que els meves intervencions s’adrecen a la carpeta corresponent i són clares.
  • Pel que fa a aquest blog, he aconseguit enllaçar-lo bé i m’està servint com a diari del meu aprenentatge, on vaig afegint la feina feta, reflexionant sobre els meus progressos.
Com a conseqüència d'aquestes reflexions, m'he autoqualificat amb una "A".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada